„Cokolwiek zamierzasz zrobić, o czymkolwiek marzysz, zacznij działać. Śmiałość zawiera w sobie geniusz, siłę i magię.” Johann Wolfgang Goethe

środa, 7 marca 2012

Poszczypane

Wieczorami siedząc przy kominku bawiłam się w szczypawę. Naoglądałam się na blogu Asi z Kartkowego Zacisza kursików na różne ciekawe kwiatki. Bardzo spodobały mi się różyczki w jej wykonaniu.
A przy kartkach z okienkiem oniemiałam. Wzięłam się więc do roboty.
Trochę czasu zajęło mi narysowanie odpowiedniego szablonu, ale udało się.


Za jego pomocą ręcznie powycinałam kwiatki i zaczęła się zabawa w szczypawę, która tak mi się spodobała, że naszczypałam całkiem niezły, kolorowy "kwietniczek".



A z kwietniczka powstają takie oto różyczki



Daleko mi co prawda do mistrzyni Asi w tej materii, ale trening czyni mistrza.
Moimi ulubionymi wykrojnikami ozdobiłam dwa boki i róg rameczki




A dodatkowo wymyśliłam logo w formie owalnej pieczątki dla naszego Stowarzyszenia i mam nadzieję, że się innym spodoba. Zwłaszcza ładnie wygląda w rameczce.


Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za odwiedzanie mojego Zakątka Aśka:)

7 komentarzy:

  1. Piekne rozyczki, ramka i logo rowniez :) Dziekuje za tyle milych slow :)
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dziekuję za slowa pochwały od nauczysielki. Buziaczki Aśka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesliczne kwiaty ! Logo wymysliłas swietne ,fajnie prezentuje się w ramce :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu dziękuję za dobre slowo. Buziaczki Aśka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiaty wspaniałe:) Muszę wypróbować:)
    Rameczka ślicznie ozdobiona:)

    Dziękuję serdecznie za odwiedziny i miłe słowa na blogu.
    Ciepło pozdrawiam z nutką nadchodzącej wiosny-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne kwiatuszki!Czy one są bibułowe??

    OdpowiedzUsuń
  7. Dusia:) One są z kartonu o gram. 270 ( bardzo twardy kupiony w Lidlu), pomoczone i poszczypane wg przepisu Asi - tak jak zaznaczyłam w poście. A zabawa w scrapki jest cudowna. Ciężko zmotywować mnie do szycia. Pozdrawiam buziaczki Aśka:)

    OdpowiedzUsuń

Cieplutko dziękuję za pozostawione słowa:)